.

Related Posts with Thumbnails

19 Ağustos 2009

rimbaud'ya akıl notları





küçük iskender'in şiir yazan hemen herkesi eleştirdiği kitap. şiir yazmaya başlayanlar için belki yön gösterici olabilir ama, bana biraz okuyucuyu kandırmakmış gibi geldi küçük iskender'in yaptığı. kitabın adı rimbaud'ya akıl notları.. rimbaud ile ilgili neredeyse tek şey, her bölümün sonunda aklında olsun rimbaud! muadili cümleler. evet gençlere yön gösterebilecek bir kitap olabilir ama rimbaud'ya dair her şeyi okumak isteyen kişiler için biraz tuzakmış gibi geldi gözüme.
buna karşın güzel yerleri yok değil;
"beni önemsersiniz ya da adımı bile anmak istemezsiniz; benim sizinle olan kavgam bir sokak kavgası değildir; bunu bilin yeter. ben sevdiğim insana vururum. ben sevdiğim insanı yıpratırım. onu şekillendirmem. olması gerektiği yeri korumasını, kollamasını isterim. derdim de budur. umarım, anlaşılıyor."
" çok kelime, gürültü de olabilir, orkestra da. az kelime pısırıklık da olabilir, resital de! "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder