.

Related Posts with Thumbnails

25 Ağustos 2009

gemide




<<
bir memleket gibidir gemi.
>>
ya şimdi çok kötü şeyler söylemek istemiyorum lakin gerçekten izlediğim en kötü filmlerden birisiydi. bunca yıl izlememiş ve hiç bir şey kaybetmemişim onu gördüm. yönetmen serdar akar'ın ne yapmaya çalıştığını hiç bilmiyorum, anlamlar yüklemeye çalışmış ama olmamış, küfürle ve "bir memleket gibidir gemi" söylemi ile film anlamlı kılınır mı? sanmıyorum.
ekşi'deki ve bilimum yerdeki yorumlara bakınca da sorunun bende olduğunu düşünmeye başladım, bir tane olumsuz eleştiri yok, oskar almalı diyenlerden tutun erkan can muhteşem oynamış'a kadar her şey mevcut. yahu ben mi başka film izledim bilmiyorum, diyaloglar oyunculuklar o kadar yapmacıktı ki bunaldım artık izlerken, hele o kıza atılan tokat vardı sonra, orada aha şimdi tam oldu dedim, sakil sakil böyle. ayrıca erkan can'ın en iyi performansının bu olduğunu düşünenler, başka filmlerini izlememişlerdir diye tahmin ediyorum. zaten yapı olarak küfüre bayılan bir toplum olmamız da insanları filme bu kadar bağlamış olabilir, evet güzel küfürler vardı, onların dışında da tek bir şey yoktu.
işte o güzel kısımlar;
- bu cigarayı, acımam, sana değil cigaraya acımam, sokarım götüne
-ooofff kafamda filler sikişiyor...
- nerede kalmıştık? - sen ağzına vermiştin abi? - bitmiş ulan hikaye!!!
- adamın götünden kan alırlar kamil kan!
bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder